WSPARCIE TECHNICZNE
czyli "cokolwiek by się stało..."
Dział Wsparcia Technicznego
Firma Afore Polska bierze pełną odpowiedzialność za wszystkie produkty, które znajdują się w ofercie. W momencie zakupu naszego urządzenia, stajecie się Państwo członkiem drużyny, którą łączy wspólny cel – niezawodność oraz maksymalizacja wygody i satysfakcji w użytkowaniu nabytego, nowego sprzętu.
Zapewniamy pełne wsparcie techniczne, nasi specjaliści to nie roboty, a ludzie z fotowoltaiczną pasją, dla których ewentualne problemy podczas użytkowania urządzeń to nie przeszkody, a wyzwania.
…jeśli natomiast usterki nie da się rozwiązać zdalnie…
SERWIS MOBILNY
…Przyjedziemy do Was. Nasi elektronicy w samochodach już grzeją silniki, by ruszyć w Polskę, poznać nowych ludzi i rozwiązać Wasz problem, przy okazji zdobywając bezcenne doświadczenie.
Jeśli i taka interwencja nie pomoże, otrzymacie Państwo „od ręki” komponent zastępczy, by nie przerywać działania prężnie działającej instalacji fotowoltaicznej, a urządzenie z defektem wraca do naszej siedziby, gdzie znajduje się…
SERWIS STACJONARNY
Serwis stacjonarny możemy żartobliwie nazwać „szpitalem”. Trafiają do niego przypadki uszkodzone mechanicznie lub w wyniku nieprawidłowego użytkowania (wzrok Was nie myli – także i w tych przypadkach chętnie pomożemy) oraz te, którym po prostu coś dolega z przyczyn nieznanych. Każdy przypadek traktowany jest indywidualnie, a serwis stacjonarny jest miejscem ostatecznego powrotu do pełnej sprawności urządzenia.
Państwa decyzja o zakupie naszych urządzeń to dla nas nobilitacja i odpowiedzialność.
Gramy w jednej drużynie, satysfakcję zawsze dzielimy na pół, a w przypadku ewentualnych usterek…Wasz problem jest naszym problemem – a rozwiązujemy każdy!
Do analizy instalacji wykorzystujemy: