WSPARCIE TECHNICZNE

czyli "cokolwiek by się stało..."

Dział Wsparcia Technicznego

Firma Afore Polska bierze pełną odpowiedzialność za wszystkie produkty, które znajdują się w ofercie. W momencie zakupu naszego urządzenia, stajecie się Państwo członkiem drużyny, którą łączy wspólny cel – niezawodność oraz maksymalizacja wygody i satysfakcji w użytkowaniu nabytego, nowego sprzętu.

Zapewniamy pełne wsparcie techniczne, nasi specjaliści to nie roboty, a ludzie z fotowoltaiczną pasją, dla których ewentualne problemy podczas użytkowania urządzeń to nie przeszkody, a wyzwania.

…jeśli natomiast usterki nie da się rozwiązać zdalnie…

SERWIS MOBILNY

…Przyjedziemy do Was. Nasi elektronicy w samochodach już grzeją silniki, by ruszyć w Polskę, poznać nowych ludzi i rozwiązać Wasz problem, przy okazji zdobywając bezcenne doświadczenie.

Jeśli i taka interwencja nie pomoże, otrzymacie Państwo „od ręki” komponent zastępczy, by nie przerywać działania prężnie działającej instalacji fotowoltaicznej, a urządzenie z defektem wraca do naszej siedziby, gdzie znajduje się…

SERWIS STACJONARNY

Serwis stacjonarny możemy żartobliwie nazwać „szpitalem”. Trafiają do niego przypadki uszkodzone mechanicznie lub w wyniku nieprawidłowego użytkowania (wzrok Was nie myli – także i w tych przypadkach chętnie pomożemy) oraz te, którym po prostu coś dolega z przyczyn nieznanych. Każdy przypadek traktowany jest indywidualnie, a serwis stacjonarny jest miejscem ostatecznego powrotu do pełnej sprawności urządzenia.

Państwa decyzja o zakupie naszych urządzeń to dla nas nobilitacja i odpowiedzialność.

Gramy w jednej drużynie, satysfakcję zawsze dzielimy na pół, a w przypadku ewentualnych usterek…Wasz problem jest naszym problemem – a rozwiązujemy każdy!

Do analizy instalacji wykorzystujemy:

 

Oscyloskop Siglent SDS1202X

Wielofunkcyjny oscyloskop cyfrowy

Miernik Metrel MI 3108 PS

Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznych i testera instalacji fotowoltaicznych.

Sonel PQM-707

Analizator jakości zasilania