Afore Polska
Dla satysfakcji klientów zapewniamy wsparcie w postaci serwisu mobilnego.
Dojeżdżamy w każde miejsce na terenie kraju. Stawiamy sobie za cel zamknięcie sprawy serwisowej w ciągu 7 dni roboczych.
Organizujemy szkolenia wyjazdowe oraz w siedzibie naszej firmy. Są to szkolenia techniczne, po których klienci posiadają wiedzę i umiejętności potrzebne do prawidłowego podłączenia i obsługi inwerterów Afore.
Szkolenia w siedzibie organizujemy raz w miesiącu.
Przy zamówieniach do godziny 10-tej, inwertery do mocy 20kW wysyłane są w tym samym dniu, większe – w dniu następnym.
Dział Wsparcia Technicznego ma na celu zdalnie rozwiązać problem, przyjąć zgłoszenie serwisowe, a także doradzić we wszelkich sprawach związanych z inwerterami Afore.

Jesteśmy zespołem, który pomoże Ci skutecznie realizować Twoje plany w branży fotowoltaicznej.