O Nas

Afore Polska

Wsparcie techniczne

Serwis stacjonarny

Serwis stacjonarny, posiadający odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenie producenta, dysponuje wszystkimi niezbędnymi podzespołami dostarczanymi przez fabrykę. Dzięki temu żaden problem dotyczący inwerterów nie jest nam straszny.
Serwisowane inwertery testowane są na zasilaczach DC, jak i instalacji 50kW zainstalowanej na dachu, wyposażonej w moduły różnego typu, w tym ze zintegrowaną optymalizacją oraz optymalizatorami GNE.
 
Testy serwisowanych inwerterów są raportowane i analizowane wraz z inżynierami z fabryki.

Wsparcie techniczne

Serwis mobilny

Dla satysfakcji klientów zapewniamy wsparcie w postaci serwisu mobilnego.

Dojeżdżamy w każde miejsce na terenie kraju. Stawiamy sobie za cel zamknięcie sprawy serwisowej w ciągu 7 dni roboczych.

Szkolenia / Warsztaty

Poznajmy się

Organizujemy szkolenia wyjazdowe oraz w siedzibie naszej firmy. Są to szkolenia techniczne, po których klienci posiadają wiedzę i umiejętności potrzebne do prawidłowego podłączenia i obsługi inwerterów Afore.

Szkolenia w siedzibie organizujemy raz w miesiącu.

Magazyn

1000 m² fotowoltaiki

Przy zamówieniach do godziny 10-tej, inwertery do mocy 20kW wysyłane są w tym samym dniu, większe – w dniu następnym.

Poznaj nas lepiej

Chcesz dowiedzieć się o nas więcej?

Kilka chwil z życia naszego wsparcia

Wiemy jak ważne jest wsparcie techniczne

Dział Wsparcia Technicznego ma na celu zdalnie rozwiązać problem, przyjąć zgłoszenie serwisowe, a także doradzić we wszelkich sprawach związanych z inwerterami Afore.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16-stej pod numerem telefonu +48 799 399 690 oraz adresem mailowym serwis@afore.com.pl

Nie zwalniamy!

Afore Rally Team

afore rally team

Nasza instalacja pomaga w rozwoju działu R&D

Porozmawiajmy

Chcesz zostać naszym partnerem?

Jesteśmy zespołem, który pomoże Ci skutecznie realizować Twoje plany w branży fotowoltaicznej.